Ja, onze artikelen vertegenwoordigen een aanzienlijke waarde. Daarom dient u een borgsom te betalen. De hoogte van de waarborgsom is afhankelijk van het gehuurde artikel en terug te vinden in onze huurgids of op onze website.
De borg ontvangt u zodra u het artikel in een goede staat heeft geretourneerd. Indien er sprake is van schade, het gehuurde artikel vuil is of niet compleet retour komt, kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Deze worden dan in mindering gebracht op het borgbedrag.
Ja, er is een verhuurtarief voor vier uur. Hierbij geldt een huurperiode van maximaal vier uur. Indien u langer dan vier uur huurt, maar korter dan een dag, geldt het dagtarief.
Een huurdag duurt maximaal 24 uur.
Indien er in uw verhuurpunt sprake is van een weekendtarief, geldt deze van vrijdag 12.00 uur tot en met maandag 12.00 uur.
Mocht u er tijdens de klus achterkomen dat u het artikel langer nodig heeft, kunt u uw huurperiode telefonisch verlengen (indien niet gereserveerd) tot één week. Bij een langere duur dient u zich te melden bij uw verhuurpunt.
Feestdagen worden beschouwd als huurdag. Hiervoor worden geen bijzondere tarieven gehanteerd.
Ja, door een schadeafkoopregeling af te sluiten. Voor slechts 10% van de huurprijs is alle schade aan het gehuurde artikel grotendeels gedekt. Schade door brand en diefstal wordt niet gedekt door de schadeafkoopregeling.
Nee, een brand- en/of diefstalregeling is niet mogelijk.
In geval van defect, diefstal of vermissing verzoeken wij u dit direct te melden bij het verhuurpunt waar het artikel is gehuurd.
Hier vindt u onze verhuurvoorwaarden.
Ja, u moet een geldig legitimatiebewijs kunnen tonen.
Nee, u dient het artikel altijd daar te retourneren waar u het heeft gehaald.
De artikelen die u huurt, zijn schoon en verkeren in een goede staat. Reinigings- en/of reparatiekosten worden in rekening gebracht, indien de artikelen niet in dezelfde staat retour worden gebracht.
Niet alle artikelen zijn bij elk verhuurpunt beschikbaar. Informeer bij uw verhuurpunt voor de beschikbaarheid van het gewenste artikel.
Dat hangt af van het verhuurpunt waar u uw artikel wilt reserveren. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met het verhuurpunt waar u uw artikel wilt gaan huren.
Een digitale versie van een handleiding treft u aan op deze website. Bij elk artikel staat een verwijzing naar de handleiding. Bij artikelen voorzien van het YouTube-symbool zijn ook instructievideo’s beschikbaar. U kunt ook de QR-code in de huurgids scannen op uw smartphone. U komt dan automatisch uit bij de gewenste handleiding.
Via deze pagina vindt u alle informatie over onze verhuurpunten, waaronder de contactgegevens en openingstijden.
De medewerker van uw verhuurpunt kan u adviseren over de juiste verkoopartikelen die bij uw gehuurde artikel horen. Verbruiksgoederen en benodigdheden voor machines worden bij het verhuurpunt aangeboden/verkocht.
Klik hier voor onze actuele catalogus. U kunt hem hier ook online bekijken en eventueel bestellen.
Bezoek dan de website www.boels.nl of neem contact op met het dichtsbijzijnde Boels-filiaal door te bellen naar 0900-0551 (€0,15 p.m.).
Waarom berekent Boels in zijn filiaal hogere tarieven dan in de bouwmarkt?
Boels Rental hanteert twee verschillende concepten op gebied van machineverhuur. De verhuurpunten van Boels bij bouwmarkten enerzijds leveren een beperkt assortiment gericht op de doe-het-zelf klant. U wordt als klant geholpen door de medewerker van de betreffende bouwmarkt en gaat ook de huurovereenkomst aan met deze bouwmarkt. De mogelijke huurperiodes en tarieven zijn afgestemd op de doe-het-zelver. Het assortiment bij een Boels filiaal anderzijds is veel uitgebreider. Ook zijn de voorraden van onze producten vele malen groter, waardoor wij vanuit onze eigen filialen een betere beschikbaarheid van materieel voor u kunnen garanderen. Deze hoge voorraadniveaus, in combinatie van het beheer van eigen panden en personeel, zorgen ervoor dat de tariefstelling bij eigen filialen hoger ligt dan in de bouwmarkt.