Close
Close
 

        Hoe huur ik?

        1. Advies (gesprek)

        Onze ervaren baliemedewerkers adviseren u graag bij het kiezen van het juiste apparaat.

        2. Identiteitsbewijs en borg

        Als u een apparaat wilt huren, hebben wij een geldig identiteitsbewijs nodig. De borg kunt u contant of  met de PIN betalen. Met onze schade-afkoopregeling kunt u zich vrijwaren van het risico van eventuele schade aan het apparaat.

        3. Overdracht apparaat

        Tijdens de uitleg over de functionaliteit door het gekwalificeerde personeel, zal ook de werking van de machine in uw bijzijn gecontroleerd worden. Daarna krijgt u het apparaat overhandigd.

        4. Huurperiode

        U geeft aan de baliemedewerker door hoe lang u het apparaat wenst te huren. Mocht u er later achterkomen dat u het apparaat langer nodig heeft, dan kunt u de
        huurperiode telefonisch verlengen (indien niet gereserveerd) tot 1 week. Bij langer huren dient u zich te melden in de bouwmarkt.

        5. Controle functioneren

        Ook bij het terugbrengen wordt in uw bijzijn de werking van het apparaat gecontroleerd. Zo houden wij onze machines in optimale verhuurbare staat.

        6. Verkoopartikelen

        Denk bij het huren van de machines aan de bijbehorende verkoopartikelen. De baliemedewerker kan u adviseren.

        7. Afrekenen borg en huurprijs

        Het apparaat moet bij het retourneren altijd schoon en leeg zijn. Nadat het product is goedgekeurd, ontvangt u uw borg terug en betaalt u de rekening. Indien er sprake is van schade en/of het gehuurde is vuil, dan kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Deze worden in mindering gebracht op het borgbedrag.

         

         
         
        © 2023 RENTpartner. Alle rechten voorbehouden.